Tähän on tultu

Written by

in

Ihan hölmöä. Minä olen nyt lomalla ja ihmiset vain nukkuu! Ihmiset on yhtä kuin Suvi. Kysyin, missä päin Kuopion yöelämää hän viilettää niin kuulemma peiton alla hotellissa. Höh, sanon minä. Olisin ollut valmis laittamaan kamppeet niskaan ja lähtemään yhdelle amaretolle keskustaan. Nyt pitää sitten yksin ottaa amarettoa (konjakkia tosiaan oli vain pieni tilkka eli noin ruokalusikallinen).

Eikö kukaan kuule? Ei kukaan?