Kategoria: Tajunnanvirtaa

  • Untorock villitsi Utajärvellä

    Laitettiin Ilkan kanssa oikein komiasti jalalla viikonloppuna. Utajärven ainoa oikea tapahtuma teki paantuneimmistakin nörteistä tai poppiprinsessoista rokkikukkoja.

    Oli mukavaa – tosi mukavaa. Perjantain osalta meidän rokki jäi aikomukseksi, kun molemmat nukahdettiin saunan jälkeen sohvalle. Lauantaina saatiin isä ja äitikin houkuteltua mukaan. Koukkasimme ensin Sellin baariin, jossa Suvi ja Jarkko seurueineen pitivät älämölöä.

    Untorock 2009

    Parin pussauskuvan jälkeen matka jatkui jäähallille.En ole ihan varma, kumpi oli parempi Irina vai Sweet Freaks. Irinan biiseistä en tykkää, mutta lavaesiintyminen oli vakuuttavaa.

    Untorock 2009

    Toisaalta Sweet Freaks soitti tuttuja cover-biisejä eikä esiintymisessäkään ollut moittimista.

    Untorock 2009

    Molemmat saivat ihmiset joraamaan niin, että hiki virtasi ja kansa sai nauttia hyvällä omalla tunnolla virvokkeita.

    Untorock 2009

    Vaikka Untorock houkuttelee jostakin kumman syystä hyvän esiintyjäkaartin vuodesta toiseen Utajärvelle, parasta on kuitenkin se, että tapaa kerran vuodessa niitäkin kavereita, jotka ovat lentäneet maailmalle. Nyt tuntuu, että se, joka on lentänyt, olen itse asiassa minä. Koska käyn nykyisin aivan liian harvoin kotona, tapaan kavereita tosi vähän. Suvia moikkasin viimeksi jouluna ja Satua en ole tavannut kuin kesällä viimeksi!

    Onneksi siis on Untorock – jos missään niin siellä sitten huudetaan toisten korviin kuulumisia ankaran rock-jytkeen yli!

  • Kesä ja kesänmerkit

    Kesäkuu on lähtenyt rivakasti käyntiin. Lupasin itselleni uida jokaisena kesän päivänä. Kesä alkaa virallisesti ainakin minun mielestäni kesäkuussa, joten tämän kuun saldo on kaksi uimareissua.

    Eilen kävin oikeaoppisesti virkistävässä (l. hyisessä) Saimaassa jo aamulla. Tänään kömmin peiton alta viiden aikaan enkä suurin surminkaan lähtenyt uimaan! Kun lähdin kuudeksi töihin, naapurin emäntä tuli omalta uimareissultaan vastaan…

    Silti olen oikein ylpeä omasta, vaatimattomasta suorituksestani. Tänä kesänä olen uinut tuossa meidän rannassa jo kerran enemmän kuin viime kesänä.

    Sähläsin ihan hyvin – tytöksi

    Lieneekö syy pintaverenkiertoa herättelevässä uimisessa vai missä, mutta sähly kulki tänään ihmeen hyvin. Meitä oli tosin yksi pelaaja enemmän kuin vastapuolella, mutta silti sanoisin, että Palo-ojakin rimpuili kentällä ihan ookoo.

    Vanhuus on tullut ja sen huomaa viimeistään sählyssä. Lonkat napsahtelee koloissaan ja silmä-käsi -koordinaatio ei toimi. Tänään jopa kaaduin, mutta siitä ei tullut mustelmia. Muuten mustelmia tuli niin paljon, ettei kesäjuhlilla tarvitse tällä menolla tummia sukkahousuja.

    Ensimmäiset palovammat riesana

    Sehän on oikeastaan ihan hyvä, jos jalkoihin tulee tummuutta. Muuten minulla on lakananvalkoiset kanankoivet, kun muilla sääret ruskettuvat silmissä.

    Se on oikein tyylikästä, kun tallustelen valkoisissa koipeloissa ja punaisissa käsivarsissa – naama ei onneksi ole vielä laikuttunut keltaisista pilkuista. Käsivarsia kohtasi nimittäin sunnuntain helteissä työtapaturma.

    Tein koko päivän WebCheck-wikiä ja suuren osan ajasta istuin parvekkeella. Vaikka pää ja kone olivat markiisin varjossa, en hoksannutkaan, että toinen käsivarsi jäi aurinkoon. Niinpä sain kivan punaisen käsivarren, jonka paistoasteesta kannibaalit olisivat oikein tyytyväisiä.

    Rusketusta rannalta

    Minä olen ottanut askeleen kohti täydellistä rusketusta, sillä ostin rantalentopallon! Rusketus ei tule kuitenkaan siitä, että kekkuloisin bikineissä ihmisten ilmoilla.

    Kun syöksähtelen pelikentällä hyvin matalana – kyntäminen lienee täsmällisempi termi – pinta ruskettuu mahtavasti. Harmi, että se rusketus säilyy korkeintaan siihen seuraavaan uimareissuun.

    Vielä pitäisi löytää pelikavereita…

  • Muutetaan veneeseen

    Ollaan etsitty uutta kotia ja nyt yksi vaihtoehto seuraa perässä. Paatti muuttaa Saimaalle pienen ehostuksen jälkeen.


    — Post From My iPhone

  • Joutsenten kanssa lomalla

    Ollaan ansaitulla minilomalla Vesannon mökillä. Täällä luonnonhelmassa sielu lepää ja voi kotirannasta seurailla joutsenten elämää.

    Tänä aamuna laiturin ohi lipui 26 joutsenen seurue. Vaikka sanotaan, ettei samalle järvelle mahdu useampia joutsenpariskuntia, Vesannolla taitaa olla ihan omat, sopuisat sääntönsä.

    Harmi kun meille ei sattunut mukaan hyvää kameraa, mutta ehkä kuvasta voi juuri ja juuri erottaa muutaman linnun.


    — Post From My iPhone

  • Oma iPhone testissä

    Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Kun uhosin, että iPhone on liian hidas minulle, ei mennyt kauaa, kun oma oli jo tilauksessa. Nyt tässä opettelen kirjoittamaan nopeammin.